piątek, 13 lipca 2012

Polne kwiaty na wyzwanie Szuflady

Chustecznik ten powstał w ubiegły weekend na wyjazdowo-twórczym spotkaniu. Nieskromnie powiem, że podoba mi się. Nawet pierwszy mój porządnie wykonany szablon tu mamy i ślady pobielania... ;) Wszystko dzięki koleżankom z forum decoupage24.pl. Dziękuję Kochane :)
Chociaż nie wiem, czy dzwonki i lawenda są wystarczająco polne, zdecydowałam zgłosić go na wyzwanie Suflady pt. "Polne kwiaty" (klik).
Mam nadzieję, że wszyscy spędzimy inspirujaco twórczy weekend...





11 komentarzy:

  1. Tak są bardzo polne i idealnie się nadają :) jako alergik uwielbiam chusteczniki :) sama mam dwa :D jeśli już się męczyć z katarem to przynajmniej w przyjemny sposób :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozmarzyłam się patrząc na te fiolety ... :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet środek ozdobiłaś, co za drobiazgowość! Sama ostatnio zdobyłam dwie takie serwetki, u Ciebie widzę je już w akcji, a nawet w kre-akcji, pięknie wyszły. Co do szablonu - liczę na podpowiedzi jak takie fajne coś zrobić. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny chustecznik:-) no i ten srodek, tak dobrze dopasowany do zewnetrznej strony pudelka, super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny :))) i na mnie środek robi wrażenie:) Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny chustecznik, bardzo energetyczny! tak sobie po cichutku myślę, jak wyglądałby szablon pociągnięty leciutką tą szarością z nutką fioletu (takiego jak przy motywie)

    OdpowiedzUsuń