niedziela, 3 lutego 2013

Misie-pysie

Niewielka szkatułka. Decoupage w najprostszej postaci.
Kre-Akcja bardzo dziękuje Grubym Niciom (klik) za wyróżnienie. Kochane, nie przekażę go dalej, bo już chyba cała blogosfera je dostała. Nie mniej, jest mi bardzo, bardzo miło :)
My tu gadu, gadu, a tymczasem dołączył do nas setny oficjalny obserwator!!! Witamy, witamy Serce z Pasją :) Może uczcimy to małym upominkiem-niespodzianką - Kochana, przyślij swój adresik na kreakcjablog@gmail.com.
Teraz zapraszam do obejrzenia pudełeczka z misiami.
 



10 komentarzy:

  1. Cudna, bajkowa i do zakochania. W sam raz na szkrabowe skarby.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się szczególnie podoba koronka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, prowadzę gazetkę blogową i robiłam zestawienie konkursów, w którym umieściłam także twój blog. Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko? : )
    Pozdrawiam ciepło
    [Gossip-Bum.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  4. Weołe Pysie maja Twoje misie...urokliwa skrzyneczka a koronka także de lux :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna! Misiaki przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te decoupage'owe prace :). Nie mogę się napatrzeć. Zaplanowałam sobie zacząć przygodę z tym dopiero latem więc na razie jestem w fazie podziwiania. :)
    Oczywiście obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie piękne....Bardzo mi się podoba to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń