niedziela, 13 stycznia 2013

Candy na początek roku

W ubiegłym roku o tej porze było tu małe (pierwsze wówczas) Candy. Tak sobie myślę, dlaczego nie zrobić z tego małej tradycji ;) I chociaż od początku roku minęły już prawie 2 tygodnie i szampan wywietrzał, ale wciąż jeszcze mamy dobre myśli i nadzieję, że uda nam się zrealizować marzenia i nowe projekty, wykażemy dużo silnej woli i pokonamy swoje słabości.
Zapisujcie sie do 18 lutego br. W komentarzu proszę napisać w jaki sposób dowiedziałyście się o istnieniu Kre-Akcji. Możecie dodać Kre-Akcję do ulubionych, możecie polubić mnie na Facebooku, ale nie stanowi to wymogu w tej zabawie. Posiadaczki blogów proszę o banerek na pasku bocznym u Was. Osoby, które nie mają bloga, proszę dodatkowo o napisanie swojego adresu mailowego. Rozstrzygnięcie na pewno do końca lutego 2013.
Do wygrania - wieszak-domek ozdobiony przeze mnie, duży zestaw serwetek do decoupage'u, drewniany anioł do udekorowania, błyszczyk o smaku owocowym.
To chyba wszystko...
Zapraszam serdecznie :)

67 komentarzy:

  1. Z chęcią się zapisuje :) piękny domek! i jako kolekcjonerce serwetek kilka nowych mi się przyda :) A skąd się dowiedziałam o blogu? Przed chwilą zauważyłam Twój wpis na pasku u Pompoliny :) i postanowiłam zerknąć :) Więc teraz idę zwiedzać Twój blog, a później dorzucę banerek u siebie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za zaproszenie i rzecz jasna przyłaczam sie do Candy :) pozdrawiam cieplo, eda

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszamy się do Candy!! Na Kre-Akcję wpadłyśmy poszukując ciekawych i inspirujących stron o hand-made. Spodobało się i zostałyśmy, i ciągle obserwujemy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również z chęcią się zapisuję. Znalazłam wpis o Twoim candy na jednym z blogów, które właśnie przeglądałam ale bywałam u Ciebie wcześniej.
    sosnowygaik@gmail.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. no i ja się zapiszę:) skąd się znamy? z 'widzenia' :P i z wymianki:P banerek zamieszczony

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie i z przyjemnością dołączam do Candy:) Wytropiłam Cię na blogu http://dasanda.blogspot.com/ i zostaję u Ciebie na dłużej:) Pozdrawiam
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja też z przyjemnością zapiszę się do zabawy :)
    Przeglądając inny blog znalazłam na nim wpis o Twoim candy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję sie oczywiście.
    O istnieniu Kre-Akcji dowiedziałam się...chyba osobiście? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To i ja się zapisuję a poznałyśmy się przez Art Shaker by Monique:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się:)
    obserwuję i dodałam baner.
    a o Kre-Akcji dowiedzialam się przez banerek z candy na czyimś blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się:) A o Kre-Akcji dowiedziałam się odwiedzając blogi moich obserwatorek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się również a dowiedziałam się o Kre-Akcji tak jak koleżanka powyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dołączam się do kolejki w tak miłym towarzystwie:)O Candy dowiedziałam się czytając inne blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ach... i to ja (mówię z ogromnym uśmiechem na ustach) miałam ta przyjemność w pierwszym candy zwyciężyć :) dostałam same cudowności, dlatego tez dam szanse komu innemu (choć te anioły kusza ogromnie ;)), a Ciebie pozdrawiam bardzo ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Staję grzecznie do kolejki :) Jestem twoim cichym podglądaczem od czasu pewnej wymianki :P a może i wczesniej też u ciebie byłam? Nie wiem.... hmmm ale bardzo długo już cię podglądam :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też sie zgłaszam,a o Kre-Akcji dowiedziałam sie odwiedzając blogi moich obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super rzeczy chcesz nam podarować :).

    Z chęcią przyłączę się do zabawy.

    O Twoim blogu dowiedziałam się poprzez informację o candy na jednym z odwiedzanych blogów.

    Prośba :).

    Od 9 do 23 lutego mnie nie ma w związku z tym mam prośbę. Jakby to mi się poszczęściło w losowaniu żebyś na mnie poczekała :).

    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczności,bardzo podoba mi się wieszaczek.
    Skaczę z bloga na blog, trudno mi powiedzieć skąd o Tobie wiem;-)
    Oczywiście chcę brać udział w rozdawajce;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super candy,przydałoby by mi się wygrac właśnie zaczynam DECU

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne nagrody ^^ biorę udział... banerek wisi na blogu http://kamira90.blogspot.com/

    Dowiedziałam sie o blogu przez baner konkursowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja z przyjemnością ustawie się w kolejce :) Zajrzałam przez przypadek przeglądając moje ulubione blogi :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dołączam do zabawy. Banerek wisi w Zabawach po prawej stronie, a na Twoja stronę trafiłam właśnie przez link do tego candy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam, chętnie przyłączę się do zabawy. O candy dowiedziałam się z banerka na pasku bocznym jednego z przeglądanych blogów. Nieśmiało zapraszam też do udziału w moim candy
    http://lamiacasa24.blogspot.com/2013/01/moje-pierwsze-candy.html
    Będzie mi bardzo miło :)
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. ja również ustawiam się w kolejce. Tym razem trafiłam ty z innego bloga, a wcześniej bywałam tu z forum....

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyznam, że wieszaczek jest kuszący i byłby w moim przedpokoju wspaniałą ozdobą na klucze, bo czegoś takiego na klucze bardzo mi brakuje. Cała reszta również przydatna :-) O kre-akcji dowiedziałam się z innego bloga z informacji w pasku bocznym. Pozdrawiam i zapraszam również do mnie :-)
    http://sweet-arthome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to mój drugi (właściwie pierwszy) blog i tu właśnie jest banerek:
      http://myszelka.blogspot.com/

      Usuń
  26. Staję w kolejce po takie wspaniałe przedmioty.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne podarki staję więc w kolejce. O blogu dowiedziałam się buszując po blogach z rękodziełem. mój blog na którym jest banerek to hobbystyczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja się zgłaszam i do mnie zapraszam :-)
    A trafiłam tu wędrując po linkach po różnych handmade'owych blogach :-) I zostaję!

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się do rozdania :)
    o candy dowiedziałam się z bloga "candy,rozdania,konkursy na blogach" :)
    baner na moim blogu:http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się .
    e.mail - fluffy101@o2.pl
    Obserwuję jako : Fluffy

    O Pani blogu dowiedziałam się, z banerka na jakimś blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne rzeczy, zapisuję się z wielką ochotą, o candy wiem z tej strony: http://candy-i-rozdania.blogspot.com/
    banerek zamieszczam na moim blogu i również zapraszam na candy :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Z checia wezme udzial ;)
    O candy dowiedziałam się z CANDY,ROZDANIA,KONKURSY NA BLOGACH
    Baner w pasku bocznym : tysia1997.blogspot.com
    Obseruje jako : Justysia ;**
    Email : tysia_1997@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam z przyjemnościa zapisuje sie na to candy a dowiedziałam z bloga p.Eli.

    Banerek zamieszczam i czekam na wyniki.

    Zapraszam również do mnie:))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne robisz przedmioty, można oczy nacieszyc :) O candy wiem ze strony candy i rozdania banerek na bocznym pasku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne prace, oko cieszą.Chciałoby się takie mieć. Pozdrawiam Maria 51 mazych@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne miejsce tu sobie stworzyłaś :)
    O candy, wiem ze strony o rozdaniach...

    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  37. To ja też się dopiszę :) Zawsze chciałam zrobić własnego aniołka, ale jakoś nie po drodze było mi z nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. A o blogu dowiedziałam się z innego bloga - trafiłam na banner do Candy u kogoś (nie pamiętam u kogo), a później było na takim zbiorczym blogu z różnymi Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się:)znalazłam Cie na innym blogu, gdzie była zamieszczona informacja o Twoim candy:)
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się :) Znalazłam banner do tego konkursu na innym blogu.
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się i ja ;)
    O blogu dowiedzialam się z innego bloga, gdzie była notka o tym, że jest taki superaśny konkurs u Ciebie ;) więc z ogromna przyjemnością biorę udział i obserwuję bloga od dzis jako asiaaa8 ;)
    Pozdrawiam ;)
    asia_gebauer@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. To i ja się zapisuję :) O blogu dowiedziałam się klikając w baner na innym blogu :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na wiosenne Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się:) O Twoim blogu dowiedziałam się klikając ikonkę o candy na blogu barbaratoja.

    OdpowiedzUsuń
  44. Wspaniałe nagrody! :P O blogu dowiedziałam się przypadkiem, tak sobie "skakałam po blogach" :D
    Lubię na facebooku jako: Anna Sz
    Obserwuję jako: 92ana
    Banerek jest na pasku bocznym: czytamysobie.blogspot.com
    annaszuba@op.pl :))
    Zapraszam też do mnie na rozdanie.:P

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowne rzeczy - już chciałabym je mieć :D
    O blogu dowiiedziałam się przypadkowo znajdując coś na google.pl. Jakieś Twoje cudo :D
    madzia12@plusnet.pl :D

    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wspaniały blog, wszystko jest cudowne.
    I tej akcji dowiedziałam sie wchodząc na przypadkowy blog i klikając w banerek.
    Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów w tworzeniu.

    megi1011@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam, bardzo ciekawy blog. Oczywiscie przyłączam się do zabawy. O candy dowiedziałam się ze strony na której znajdują sie przeróżne candy. Gorąco pozdrawiam !

    dziob81@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  48. witam i jak mozna to i ja w kolejce stane po takie slodkosci.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne to wszystko:) Zapisuje się!
    Baner na moim drugim, raczkującym dopiero blogu http://wzaciszudomowym.blogspot.com/.
    Pozdrawiam!
    faajnykosmetyk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Hej właśnie niedawno zaczęłam przygodę z decoupage i szukam inspiracji na różnych stronkach i w ten oto sposób znalazłam Twój blog:)
    Tu postanowiłam się zapisac ze względu na wieszaczek który jest cudowny a i serwetki powiększyły by mój na razie bardzo skromny dorobek:)Aneta
    rybusie@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też spróbuję szcześcia ;) O blogu dowiedziałam się dzięki temu candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. No to i ja też zgłaszam się do zabawy. Do Ciebie dotarłam od between, która na pasku bocznym zamieściła baner o Twoim candy.
    Pozdrawiam

    http://galeriaartbeataraczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Znalazłam wpis o Twoim candy na jednym z blogów, które właśnie przeglądałam. Chętnie się zapisuję do kolejeczki.
    pozdrawiam i zapraszam: http://sen-o-piwonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Spodobał mi się gdzieś kiedyś na jakimś blogu Twój komentarz, trafiłam do Ciebie prosto na candy, zaobserwowałam blog i tak już zostało. I tym razem z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne candy:) spróbuję szczęścia,trafiłam tutaj przypadkiem odwiedzając inne ciekawe blogi:) i myślę,że będę tutaj zaglądać częściej!:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Przeglądałam blogi znajomych i jestem tutaj,a że miałam trochę czasu na wklejanie banerków, to dołączam do zabawy.
    Pozdrawiam i zapraszam na moje dziwne candy

    OdpowiedzUsuń
  57. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Wow - wspaniałe cukierasy przygotowałaś i chętnie się zapiszę.
    A jak się dowiedziałam o Twoim blogu i candy - no cóż dobre informacje roznoszą się z prędkością światła w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  59. I ja chętnie przygarnę co nieco. ;)
    O blogu dowiedziłam się dzięki Polskim Blogom Handmade. I właśnie tego bloga wybrałam jako pierwszego. :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  61. Dziś ostatni dzwonek czyli jeszcze zdążę się zapisać,pozdrawiam i miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  62. jeszcze zdążyłam:) a o candy dowiedziałam się z innego bloga

    OdpowiedzUsuń
  63. i ja sie jeszcze zapisze :)

    OdpowiedzUsuń
  64. ustawiam sie w kolejce. o bloku kre-akcja dowiedziałam się na innym blogu.
    aga_agunia@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się i ja :)
    O blogu kre-akcja dowiedziałam się szukając handmade :)
    ZajacKicak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń