poniedziałek, 2 stycznia 2012

Zapraszam na Candy

Candy... Candy...
Na początek. Nowego roku. I z okazji kilku innych nowości w moim życiu i dookoła mnie :)
Bo - jak już wiecie - bardzo lubię robić prezenty.
Proszę zapisywać się do 18 lutego, zostawiając komentarz (umożliwiajacy identyfikację, a więc albo po zalogowaniu albo z podaniem adresu swojego bloga) pod tym postem i umieszczając na pasku bocznym swojego bloga poniższe zdjęcie i link do tego postu. Miło by było, gdybyście także uznali, że warto zacząć na stałe obserwować, co się tutaj dzieje, ale to nie jest warunek do spełnienia. Losowanie i wyniki będą w ciągu tygodnia po tej dacie.
Teraz, co tu dla Was mam... Dzisiaj przydasie biżuteryjne - złota linka, przekładki metaliczne różnokolorowe i czerwone, mix koralików drewnianych i pastelowych dziecięcych (motylki i kwiatki), bigle - otwarte i sztyfty, zapięcia do naszyjników lub bransoletek, rzemyk i wstążeczka do zawieszki, sznureczki do zawieszek do telefonów komórkowych lub kluczy, wykonana przeze mnie kwadratowa zawieszka z domkiem (z drugiej strony chrabąszcz) i herbatki na wieczory.
Zapraszam serdecznie :)

70 komentarzy:

  1. fajne... nawet bardzo:-) tak wiec grzecznie ustawiam sie w kolejce i ide umieszczac banerek u siebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydasie przydatne na pewno będą! Zapisuję się, banerek wieszam i trzymam kciuki za siebie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No to i mnie nie może zabraknąć:)) poza tym losowanie w okolicach moich urodzin wiec może mi szczęście dopisze;D Pozdrawiam noworocznie!:DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi, Hi. Kolejne świetne cukiereczki. Może teraz mi się poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cukieraski palce lizać :) grzecznie sie ustawiam w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  6. Koralikow nigdy dosc, z checiá sie zapisuje.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. I mi sie przydadzą twoje przydasie. Zapisuje sie i banerek wstawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście ustawiam się w kolejce:D Dzięki za udział w moim Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się i jednocześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się i ja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ustawiam sie w kolejce:) POzdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. przydałyby się takie super przydasie:)
    dołączam się do zabawy i z niecierpliwością czekam na losowanie:)
    pozdrawiam
    http://brakpomyslunanazwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj przydały by mi się te koraliki
    Oby tylko szczęście mi dopisało
    Serdecznie pozdrawiam i namiary swoje zostawiam
    http://pracownia-maximy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślałam ostatnio o zrobieniu sobie kolczyków....
    może się uda. Zapisuję się i zapraszam na blog
    ewinkowecięcie-gięcie

    OdpowiedzUsuń
  15. Z wielką przyjemnością zapisuję się do udziału w Candy :) Zapraszam również do siebie na bloga i candy:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie zapisuję się na Twoje candy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście, że się zapisuje na takie cudowności:)
    http://www.arts-ooak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się absolutnie!
    I dodaje banner na bloga.
    scarlett13@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  21. Ustawiam się w kolejce z wielka przyjemością.:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. To i ja spróbuje szczęścia w losowaniu.
    Pozdrawiam cieplutko =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. NO TO I JA STAJĘ W KOLEJCE :) MOŻE MI SIĘ POSZCZĘŚCI :)
    http://hobbygosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. O kurcze, wydawało mi się że się wpisałam, a tu teraz sprawdzam.. i nie ma.. To jeszcze raz próbuje :)
    Tyle tu słodkości że nie można przejsć obojętnie.
    Zapisuje się. Banerek jest na pasku bocznym już jakiś czas.
    I dziękuję za udział w moim serwetkowym candy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepraszam za czym ta kolejka? To ja też postoję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. chętnie się zapiszę po takie skarby:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ustawiam się grzecznie w kolejce do losowania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przydałyby mi się bardzo takie przydasie, dlatego dołączam do zabawy:) może mi się poszczęści...
    pozdrawiam i zapraszam także na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  30. Przyłączam się do zabawy i ustawiam w kolejce. Pozdrawiam Małgosia ma.bo13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banerek dodany zapraszam do siebie http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

      Usuń
  31. I ja, i ja spróbuję;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne koraliki, chętnie spróbuję szczęścia w zabawie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  34. Z zaciekawieniem czekam na wyniki losowania. Bardzo bardzo chciałabym wygrać! Pozdrawiam i dzięki za taką miła zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam koraliki,ustawiam się w kolejce.pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się :) www.jarken.blogspot.com baner w zakładce konkursy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeszcze ja z miłą chęcią się dopiszę. Przydasiów nigdy dosyć. ;)

    Pozdrawiam, Piwi.
    http://www.odskocznia-piwi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Wiatm,
    chyba pierwszy raz tutaj.
    Zapisuję się a info u mnie w poście z dnia dzisiejszego

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale slodkosci! Z checia sie nimi zaopiekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ustawiam się i trzymam za siebie kciuki :)
    www.dzieciowo-nam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Candy z przydasiami lubię najbardziej. Jestem chomikiem zbierającym wszystko i robiącym z użytek z najdziwniejszych rzeczy. Zapisuje się więc na Candy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. zgłaszam sie
    notka o rozdaniu na: http://nelly.n.pinger.pl
    e-mail: nelly.n@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajne przydasie. Chętnie bym przygarnęła.
    Pozdr
    Michalina
    http://haftowaneprezenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajowe przydasie,wiec sie ustawiam w kolejce.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja również się dopisuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. i ja się dopisuję, banerek oczywiście na moim blogu

    www,mojswiatbizuterii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się!
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam sie. Juz mam wizje co moglabym stworzyc z tych cudow :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczności, śliczności, ustawiam się w kolejce i lęcę banarek wstawiać do siebie ! :-)

    www.cos-z-niczego-mandarine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Chętnie się zapiszę, tym bardziej, że niedawno zaczęłam przygodę z biżuterią. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  51. chętnie i ja dołączę do zabawy :)
    moj blog: www.za-inspirowana.blogspot.com
    a info mam w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  52. oj przydasie... nawet bardzo :) staję w kolejce. link już jest na: http://koralikimoniki.blogspot.com/
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Może to ja zostanę wylosowana?
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Dołączam do zabawy i pozdrawiam.
    Magda :)

    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja również chętnie się dołączam do wspólnej zabawy.
    Banerek wstawiłam, także zapraszam do siebie:
    http://pani-motylkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Z wielką radością się zapisuję.
    http://craftowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Jakie cukieraski do wygrania. Ustawiam się w kolejce ... może dopisze mi odrobina szczęścia !
    handmadeangelus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. witam:) i ja z chęcią wezmę udział w Twojej zabawie:)
    Pozdrawiam niebiesko:)
    yolcia z http://hafcikowoyolci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. http://limonkowocytrynkowo.blogspot.com/ zgłaszam się ciepło i ustawiam w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  60. Przydasi biżuteryjnych nigdy dość, chętnie się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  61. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  62. Ulala, świetne candy! Z chęcią się zapiszę ;] Pozdrawiam i zapraszam do mnie FlashArt.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Łohohoho , trudno przejść koło takich cukierasów obojętnie.Zapisuje się niezwłocznie i czekam niecierpliwie.Banerek wisi tu:http://jagodowo-malinowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń