sobota, 17 marca 2012

Przechwalanki

Nie mogłam się już doczekać, żeby się pochwalić moją Zieloną Wymianką.
Zieloną Wymiankę zawdzięczamy niezastąpionej Majalenie (klik).
Miałam szczęście zostać parą Anko (klik). Dostałam od Niej duuuuuużo cudowności w radosnym zielonym kolorze. Przede wszystkim muszę się pochwalić śliczą szydełkową serwetką - przypomina mi dzieciństwo (muszę przyznać, że będąc nastolatką uważałąm takie serwetki za obciach, ale teraz podobają mi się). Oto ona:

Poza tym - włóczkowy kwiat (zabawne -tego samego dnia podziwiałam podobny u koleżanki w pracy), mnóstwo przydasi - serwetki, koraliki, sznurki, taśmy, guziki, kółka, ulubiona zielona herbata (zwłasza ta z lawendą), kawka i słodycze. I jeszcze kartka z serdecznymi słowami.




Bardzo, bardzo dziękuję. To była wielka frajda.

Co przygotowałam dla Anko - szukajcie u Niej.

Pozdrawiam ciepło.

1 komentarz:

  1. Śliczny prezent otrzymałaś :) Dziękuję za udział w zabawie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń