wtorek, 20 listopada 2012

Awers-rewers... i wyróżniona po raz trzeci

Sznur koralikowy w wersji czarno-złotej, z przewagą czarnego. Był już, był - w wersji złotej (o, tutaj - klik). Bardzo często "nosicielki" moich bransoletek wybierają obie :)



Poza tym w krótkim czasie, zgarnęłam po raz trzeci wyróżnienie:
 
Tym razem od Grubych Nici (klik). Tym bardziej zrobiło mi się miło, bo Grubych Nici nie znałam i przynajmniej mam okazję nadrobić to. Zwłaszcza, że to moje krajanki :) Bardzo, bardzo dziękuję. Pozwolicie, że odpowiem tylko na pytania i nie dokonam dalszych nominacji - wyróżnienie to "chodzi" po sieci od jakiegoś czasu i chyba juz wszyscy je dostali:
 
1. Jakbyś mogła cofać czas, to o ile byś go cofnęła?
Jeśli jednorazowo i dotyczyłoby to mojego zycia to o jakieś 10-15 lat. Jeśli mogłabym wielokrotnie to cofałabym się jak w filmie "O północy w Paryżu" i poznawała moje prababki i ich prababki...
2. Skąd się wzięła potrzeba pisania bloga?
Trudno nazwać to pisaniem - bardziej pokazywaniem tego, co zrobiłam. To chyba także chęć dołączenia do blogowej "rodziny" rękodzielniczej.
3. Rower czy auto?
Auto.

4. Hand-made jest fajny bo?
Sprawia mi frajdę
 
5. Czego brakuje w Twoim mieście?
Same dobrze wiecie ;)
 
6. Twoje ulubione kolory.
Zielony, czerwony, fioletowy, brązowy, turkusowy, pomarańczowy... Każdy rzucający się w oczy.
 
7. Twoje ulubione dodatki.
Chyba wszystkie
8. Opisz swoją ulubioną torebkę.
Czerwona, kwadratowa, sztywna, nie za duża, ale pojemna, dwukomorowa, do reki i "body-cross"... Zakończyła zywot jakiś czas temu. Niby zwykła, ale nie mogę jej zastąpić żadną inną...
 
9. Co decyduje o wyborze torebki?
Funkcjonalność, ale i wygląd

10. Twoje ulubione motywy ozdobne.
Nieprzemijająco lawenda.
 
11. Jak spędzałabyś wolny czas, gdybyś nie pisała bloga?
Niezaleznie od pisania - czytam, oglądam filmy, rozmawiam z ludźmi...

3 komentarze:

  1. Bardzo dziękujemy za odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dowiedziałam się od ciebie czegoś nowego. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bransoletki - też nie wiedziałabym, którą wybrać :)
    Dziękuję za wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń